facebooktwitter

Novità ed eventi sulla tua mail

Acconsento al trattamento dei miei dati personali ai fini dell'invio di materiale informativo da parte della Fondazione Centro Culturale Valdese.
ourari
  • segreteria
  • Dal martedi al venerdi:
    9 - 12:30 14:30 - 17:30
  • biblioteca
  • martedi, mercoledi, venerdi
    8:45-12:45 14:00-18:00
    Sabato 8:45-12:45

• museo
  • mercoledì, giovedi, venerdì, sabato, domenica

• ufficio visite guidate
  • Dal lunedi al venerdi
  • Collezioni
  • mercoledì, giovedi, venerdì, sabato, domenica

itinerari

le strade dei valdesi
Le strade dei valdesi

Menu secondario
Foundasioun. La foundasioun Chentro Cultural Valdes (Centro Culturale Valdese ) l'é n'istitusioun privà (sënsa ?fini di lucro') foundà ënt ër 1989 da la Taoula Valdeza (Tavola Valdese) e da la Souchetà d'ëstudi Valdes (Società di Studi Valdesi).
Bibliouteca la bibliouteca i à ënviroun 85.000 libbre d'ëstoria, teologìa, filosofìa, relijoun. L'é na leuia 'd riferimënt tre ëmpourtanta për qui a s'ëntërèsa 'd teologìa proutëstanta, d'ëstoria valdeza e evangélica.
Mouzeo Lou mouzeo a coùita l'ëstoria valdeza dar coumënsamënt fin ar journ d'ënqueui ; la part etnougràfica i fai veire la vita 'd tuchi li journ 'd la coumunità valdeze di siecle XIX-XX.
Vìzite guidà L'ufisi 'd proumousioun "Lou barba" al ourganiza vìzite gouidà a mouzei, guieize e leuie storique për vizitatoû italian e strangî, e a douna d'ënfourmasioun s' la cultura e la relijoun valdeze.
Arquivi 'd la foto Dë grosa ëmpourtansa për li doucumënt counsërvà , l'arquivi a queui ënviroun 35.000 foto da la mîtà 'd l'800, s' la valade valdeze e s' la vita 'd la guieize.
Coulesioun La foundasioun i counsèrva e i ëspoûn 'd caddre dë Paolo Paschetto, euvre d'art countëmpourànea e 'd rëpèrti arqueològic.
Editourìa Lou Chentro a publica material divulgatìou e 'd fourmasioun s' dër proutëstantézim, s' di valdes e s' la valade valdeze. A publica n'arvista 'd cultura e storia loucala, "La Beidana".
Prouget Lou Chentro, a s'ëntërèsa 'd la proumousioun culturala e 'd l'ësvilup dër teritori; a coulàboura oub d'ufisi italian e strangî për fa counouise la cultura proutëstanta.